fredag 8 januari 2010

Weekend

Filmen igår var faktiskt riktigt bra. Oftast när man har så höga förväntningar på en film brukar det alltid bli en besvikelse tycker jag. Men inte igår! Jag är glad att jag inte kollade på den i 3D första gången, djuren var lite småläskiga tycker jag. Det hade nog blivit lite mycket intryck mm med. Tyckte det var en hel del som det var nu o vet inte ens om jag "fick" med allt. Haha. Hade bra sällskap också av Anna o Emma :) Det var mycket trevligt i alla fall o får göras om tycker jag!

Ikväll ska jag ut o galoppjobba lite med Ricke i snön. Det ska bli härligt o jag hoppas han är i alla fall 1/3 så fin som han var igår. (Bästa är ju om han är lika fin som igår, men har man inte riktigt så höga förväntningar så blir man inte så besviken eller nåt). Helgen består imorgon av jobb, delad tur har jag. Sen på söndag har jag morgonen o sen ska jag träna nån gång under söndag med. Sen kommer Lucifer hem med! Jag längtar! På lördag flyttar Mirjam hem med o det ska bli så kul o ha henne nära igen :) Då blir det till o hänga med på massa saker o hitta på bus, så som det ska vara liksom :)

Nej nu ska jag kika lite o vänta på Johan som jag ska umgås lite med innan han åker. Ikväll blir det nog lugnt för det där med sovmorgon har jag ingen aning om vad det är förrän på tisdag o då ska jag ha sovmorgon! ;)

Inga kommentarer: