lördag 16 januari 2010

Saturday

Har varit hyfsat flitig idag för o haft en underbar sovmorgon! Har umgåtts lite med Mirjam som kom förbi, varit ute med hundarna, städat, bytt gardiner o plockat bort resterande julpynt som Johan missat. Sen har jag ätit lite o nu ska jag fixa Frida o sen ska jag börja tvätta lite o sen blir det stallet o fixa i ordning allt vad som ska göras där. Får se om det kanske ska bli en dag med ledighet för han idag eller om jag ska rida bort till ridhuset en sväng? Beror på lite hur det blir imon med, men det vet jag inte när jag får veta ;) Men det är sånt som återstår att se. Ikväll när Mirjam har slutat sa hon att hon skulle komma förbi här, det skulle vara super om hon gjorde det :) Då blir det mat, men jag vet inte vad än. Kanske ska kolla på "mina" recept jag fick tips om när jag anmälde mig till en sida. Vill komma igång o äta bättre o jag hatar o komma på vad man ska göra varje dag osv. Den sidan var kanon för man fick en plan o man fick massa goda tips, så ska se om man kanske kan försöka hålla sig till den. Ska prata lite med min sambo med o se om han tror att han gillar den maten som kom på förslag. Det mesta lät gott, inte allt ;P

Nej nu ska jag ta tag i o frisera Frida lite tänkte jag. Bild kommer här på henne :)

Inga kommentarer: