lördag 9 januari 2010

Myyyyys

Började dagen med att jobba mellan 7-12. Skulle jobbat nu mellan 16-20.30, men Frida kan inte vara själv så länge. Var ju i stallet den tiden som jag skulle varit ledig o då hade hon varit ensam typ hela dagen o det klarar inte hon riktigt det vet jag. Så det var en annan som fick ta min kväll o jag får umgås o mysa med Frida. Ska fixa lite här hemma så man inte har riktigt allt imorgon. Kan vara skönt det med :)

Var ute o red med Hannah idag. Det var verkligen så mysigt o vara ute o rida i snön o solen sken. Det var verkligen fint ute idag så enkelt är det. Ricke var faktiskt riktigt fin idag med. Var ibland han var lite tjafsig, men inte alls så som han varit innan. Får se om det är nåt som ska hålla i sig eller om han bara är inne i en "ett par bra dagar" period. Hoppas han är fin imorgon med, hade ju varit underbart! :)

Idag har/håller Mirjam på o flytta hem med. Underbart är det den ordet jag har om det :) Nej mysa ska jag göra lite nu o sen blir det till o ta tag i allt lite...

Inga kommentarer: