måndag 11 januari 2010

Kö...

Nu står jag i alla fall i kö o det är ju ett steg åt den rätta riktningen. Kommer väl dröja en hel evighet, men då har jag i alla fall försökt det jag kunnat. Det känns riktigt bra faktiskt o om den dagen kommer när det kommer kunna bli så, då kommer ingen vara gladare än jag! Det "komiska" om man kan säga så är att alla vet vem det är, o ingen har nåt positivt o säga. Det känns ju lagom bra, speciellt när jag börjat märka det så mycket själv med. Men sånt löser sig, jag är ju ett litet steg åt rätt håll.

Fikan uppe hos mppi var ju helt underbar. Älskar att hon är hemma igen. Kvällen på jobbet gick bra idag med :) Imon står på schemat att gå runt munksjön med mupp, fika o sen stallet med. Sen får man se lite vad som händer, det vet man aldrig :) Nej nu ska jag äta, Johan har varit super gullig o lagat mat. Han är bara såå gullig ibland. Okej ganska ofta :)

Inga kommentarer: