onsdag 13 januari 2010

Tjopp

Idag började dagen med stallet. Fixade klart allt o galoppera Ricke i snön. Testade att ha det vanliga tränsbettet o det gick bra ända tills vi skulle galoppjobba. Han blev väldigt stark o det blev lite mer kamp än flyt kanske man ska säga. Han var ändå bättre än vad han varit. Får se det kanske kommer släppa nu, men så länge kör jag på kb bettet så man slipper det kämpandet. Han har ju gått väldigt fint på det de sista dagarna o gick kanon i dressyren på vanliga i söndags. Så det får nog bli vanliga på träningar o det andra i skogen helt enkelt :P
Sen har jag inte gjort mycket mer än jobbat. Hämtat ut skorna som äntligen kommit, men mina var för små =( så får skicka tillbaks de o testa en större storlek. De var väldigt små o de jag beställde sist i den storleken passa perfekt. Suck, inte kul när man äntligen fått de!

Nej nu ska jag vänta på att Johan ringer så ska jag hämta honom. Kanske åka in lite tidigare o säga hej till en gammal kompis, men vet inte än... Får se. Ciao.

Inga kommentarer: