lördag 23 januari 2010

Lördag

Idag har jag börjat dagen med en liten sovmorgon. Blev till typ 9, men låg kvar o drog oss en stund. Det är så skönt när man kan göra det :) Sen gjorde Johan i ordning en go frukost, jag gick med hundarna under tiden haha. Sen efter en stund körde jag ner honom till bussen o for sen upp till Läxarp o mötte upp LH. Gosa lite med Ninni med, den lilla buffeln ;) Söt är hon i alla fall! Sen fortsatte jag till Mirjam där jag o bilen inte kom överens så blev lite fast körning o fula ord för att sen gå in o få lite gott the. Har jag nämnt att jag verkligen älskar den familjen? De är underbara!
Har inte gjort för mycket efter det. Tagit det lugnt, suttit vid datorn o kollat igenom massa bloggar o sånt nördigt som man alltid håller på med ;P Ska till stallet om en stund o även rida bort till ridhuset o rida lite dressyr o o försöka öva på lite byten tror jag haha. Imon ska han hoppas i alla fall, Mirjam ska hjälpa mig :)

Jag vill så gärna så jag vet inte vart jag ska ta vägen känns det som. Det känns som det kommer ta en evighet om det ens kommer bli av inom en snar framtid. Jag hoppas det innerligt för jag börjar tycka mer o mer illa om det som det är nu. Borde inte vara så, men det är så. Jag känner mig som världens veligaste människa, men detta har jag velat ända sen jag fick höra det. Det är en längtan som är så stor just nu o jag bara vill. Jag kommer bli så lycklig den dagen det kommer gå, jag kommer gå på små moln. Men just nu kan jag bara önska den dagen kommer snart, snart...

Inga kommentarer: