onsdag 20 januari 2010

Morgonstund?

Sägs ju att morgonstund har guld i mun? Men jag vet inte jag, sängen var väldigt skön imorse när klockan ringde o det var dags att gå upp o åka ut till stallet... Men det gick bra när jag väl kom ut :) Longerade Ricke idag, han fick ledigt igår i alla fall för jag slapp åka ut på kvällen. Tack för det :) Han var i alla fall kanon fin idag o för första gången så galoppera han tom när jag longera honom. Han blev busig, men skötte sig ändå fint. Då blir man glad :) Så får väl se hur det kommer gå nästa gång, förhoppningsvis bra!
Ringde om min telefon igår o var så arg. De har sagt olika hela tiden, fick höra en annan sak igår med. Sen när jag kollar o ringer o frågar lite då visar det sig att jag tom har fått fel information! Ska ringa senare o se så att det blir rätt denna gången. Tänk om jag inte sett det o fått "b-versionen"?! Jisses säger jag bara, katastrof. Ska nog gnälla lite till tror jag med kanske haha.
Nu snart ska jag bege mig till jobbet o jobba 13-21. Är grymt seg o har varit hela morgonen utom stunden jag longera Ricke o han var så fin haha. Men är ju en stund kvar tills jag börjar så då hinner jag vila lite innan. Blir kvällen som igår behövs det! ;)

Bjuder på en bra låt. I love it!
Gamma Ray-Send me a sign akustisk

Inga kommentarer: