fredag 22 januari 2010

Inget...

... spännande kommer stå här nu direkt. Dagen har varit bra, kunde börjat bättre. Johan snooza i typ1,5h imorse o det är inte lika roligt när man själv börjar tidigt. Har jobbat mellan 7-14 o sen var det hem o hämta hundarna, förbi EKO o sen till stallet. Var ute o red med Hannah idag. Min häst var galet pigg idag! Bra att det kommer bli en "ordentlig" helg. Han börjar ju få bättre o bättre kondis o det är kul att det märks, men ibland blir man trött på det :P
Ska göra mig i ordning nu för vi ska åka o handla mat. Vet inte vad det blir riktigt. Skulle varit en promenad med Anna idag med, men jag kom hem rätt sent o frös så mycket så vi kör dubbelt upp nästa vecka istället ;D
Imorgon ska jag umgås med min muppi på kvällen o fixa lite god mat o ha en mys/tjej kväll helt enkelt. Detta ser jag fram emot massor!
Nej göra sig i ordning var det nu ja. Jag är seeeeeg idag!

Inga kommentarer: