söndag 3 januari 2010

Sunday

Hade en skön sovmorgon idag. Ibland njuter man lite extra av de, idag var en sådan. Har varit ute o ridit med Hannah o Bella en tur i det underbara vädret som var idag! Det var dock aningen kallt ändå, men solen sken o det kan man ju inte klaga på =)
Annars idag har jag städat lite o sen tvättat. Har inte hänt så mycket känner jag, men såna dagar får man ha ibland med. Speciellt med tanke på veckan som kommer, då är det helt ok!
Skulle ju skriva ner lite "löften" med, så här kommer de.

Ricke:
- Bli ännu bättre inom hoppning när det gäller teknik, rytm mm
- Bli mer lösgjord o lydig, bli mer koncentrerad
- Starta 115 i alla fall med bra känsla o gärna felfritt ;)
- Få bort "rycken" han gör med huvudet

Mig själv:
- Träna ännu mer kondition o styrka
- Skriva ner saker bättre
- Lära mig ännu mer o ta mer hjälp mer av tränare
- Ha lite mer koll överlag på saker o ting
- Sluta tänka att Ricke inte kan o är tittig för han är varken eller, det är i mitt huvud det sitter. Det är den enda hårda sanningen!

Kanske inte de roligaste målen, men jag har skrivit ner mer i min bok som jag har som Mirjam hjälpte mig med, men allt behöver jag inte skriva ner. Lite är bättre o ha för sig själv ;)
Nej nu ska jag återgå till o mysa med Johan o fixa tvätten ett par gånger till :P

Bjuder på en härlig vinter bild som Hannah tog idag när vi var ute o red. Ricke var kanon pigg idag med!Imorgon ska han få galopp jobba lite på fältet o jobba i "uppförsbacke" ska vi försöka med också!


Inga kommentarer: