söndag 10 januari 2010

Lycklig!

Tränade ju för L idag. Jag är så himla lycklig, glad o nöjd! Hon gjorde verkligen underverk. Ricke har aldrig varit så fin innan som han var idag! Kan nog lugnt säga att han inte varit såhär fin o skön o rida på nån gång i dressyr/markarbete. Allt liksom bara stämde o det blev ett sånt samspel. Vi tjafsa ingen gång direkt o jag kunde vara mjuk också hela tiden. Allt bara flöt på o kändes lätt (fast var en hel del jobb) o jag bara njöt! Jag är lyrisk o är helt klart fast för henne! Fick även höra att hon tyckte om honom för han hade sån härlig inställning o var så positiv. Hon tyckte även han hoppade fint av det hon sett honom o sånt värmer ju alltid att höra!! :D Hoppas det kommer fortsätta såhär för då tror jag han kommer bli riktigt fin o jag känner vilken skillnad det är på ridningen nu med o hur bra det faktiskt funka på honom! =)

Har lite beslutsångest med, men kommer nog veta inom det närmsta hur jag ska göra. Jag vet hur jag vill göra  egentligen , lite annat som ska klaffa med bara. Så håll tummarna för mig! Nu ska jag få massage=underbart!

Inga kommentarer: