torsdag 21 januari 2010

21/1

Idag har jag varit ledig. Har hittills varit ute med hundarna en tur, tagit tag i disken o fått bort den äntligen, duschat o gjort mig fräsh igen o slutligen även gjort klart mitt CV o personliga brev. Måste säga att jag är riktigt nöjd faktiskt! Just nu funderar jag på om man skulle åka ut till stallet o göra klart allt där o sen kanske gymma emellan för att sedan åka ut o ha stallmöte 18.30. Eller om man ska göra nåt annat nu för att sen åka ut till stallet o göra klart allt o gå direkt till mötet o sen gymet. Jag vet inte, har inte en aning haha. Man kan verkligen bli trött på sig själv ibland!
Imorgon står på schemat att jobba 7-14, stallet o göra klart allt o sen en promenix med Anna är planen. På kvällen vet jag inte än, men kan tänka mig att det blir till att umgås med Johan kanske för han åker iväg i helgen. Men får se lite.
Håller på o ska fixa en liten överraskning till honom med, men vad det är kan jag inte skriva här ifall om att han kanske läser här. Det vet jag ju inte, men dumt o chansa haha :)

Nej om man skulle äta lite frukost nu kanske? Inte hungrig dock, men en bra ide o sen får det nog bli stallet så åker jag ut igen sen o köt gymet efter tror jag allt. Får se :)

Inga kommentarer: