söndag 10 januari 2010

Orka.

Jag orkar inte med skiten mer. Är det så jävla konstigt egentligen? När man vet hur det är kan man inte försöka lite extra då? Speciellt när det inte blev som det var tänkt från början? Jo det är precis vad man kan! Blir så jävla trött på allt. Skiter i det snart, känns som det kan kvitta. Får ju inte säga nåt för då får man ju bara höra "hur kan du med o säga nåt öht efter allt?" Ska man inte få säga vad man tycker då? Kan man aldrig mötas, nej man sak bara vara tyst för man ska inte kunna med o säga nåt alls. Usch.

Snart ska jag byta om o dra mig utåt stallet igen. Ska rida lite för L ikväll, det ska bli mycket nice. Hoppas bara jag kan koncentrera mig så jag inte sitter o tänker för mycket, det blir inte riktigt bra då. Håll tummarna. Nu ska jag kila i alla fall. Hoppas på ett trevligare inlägg senare eller imorgon. Hoppas min telefon kommer imon med, eller tisdag. Imon hade varit bäst =)

Inga kommentarer: