onsdag 9 december 2009

Wonderbart

Var inne o jobbade i 3,5h timme idag. Kan man inte klaga på, sen fanns det inte mycket att göra då heller o den ordinarie personalen kom tillbaka vid 11 så det fanns inte så mycket att göra. Ja det kändes väldigt onödigt att vara kvar. Sen åkte jag ut till stallet, byggde upp hindren på vägen ut. Ricke var helt sjukt fin idag. Man blev verkligen sugen på att fortsätta o ännu mer taggad. Han var i alla fall kanon idag så jag kom hem med ett leende på läpparna =) Sen var jag hemma en stund, käkade lite o sen ´bar det av till gymet idag igen o ett power step pass. Det var lovely! Dagens instruktör var 10ggr bättre än den som var igår! Känns med för nu är man sådär härligt trött i kroppen =)

Imorgon blir det stallet o sen blir det clinic med Jens Fredricson uppe på JFK. Lina ska följa med vad jag vet i alla fall, lät så innan =P
Nej nu ska jag återgå till slappläge i soffan ett tag till innan det är dags för kvällsrundan med hundarna för att sedan lägga sig haha.
Blir en bild på den som gjort min dag idag.

Inga kommentarer: