söndag 6 december 2009

Lovely sunday

Denna helgen har varit kanon bra måste jag säga! Okej fredagen var inte bra. Men resten har varit bra =)
Var ju hemma hos Johans kompis igår o firade honom för han fyller idag. Grattis Daniel =) Det var i alla fall bara trevligt folk där o alla var roliga o bålen var stark. Jag drack inte, men smakade en klunk o även en bit av en frukt. Men den var riktigt god i alla fall måste tom jag erkänna. Kvällen avslutades på Max... ingen ovanlighet jag vet, men det är lite av en sk tradition hehe.

Idag började jag dagen med att gå upp efter 4 timmars sömn o åkte ut o fixade klart allt i stallet. Jag red inte idag för kände att det skulle inte bli nån bra ridning o ville inte ha massa onödigt bråk. Så efter jag var klar med allt åkte jag hem o la mig på soffan o mös ett par timmar. Sen blev det en god frukost o lite mer mys i soffan. Åkte sedan ut till stallet igen för hovis skulle komma o slå i lite söm så Rickes sko sitter, det gick finemang =)
Sen var det hem o äta o sen vidare till jobbet som jag precis kommit hem från. Allt har gått bra där o det var en helt okej kväll faktiskt. Nu sitter jag o kollar på Globen horse show-matinen. Hann inte kolla klart innan idag så det får bli nu.
Väntar på Johan med som har med sig kex o brieost hem. Det ska bli mys. Vet inte när han kommer för han är hos Daniel o kollar på nån DH film haha. Men han kommer när han kommer, jag har ju mitt globen i alla fall ;)

Inga kommentarer: