måndag 21 december 2009

Sick

Japp det är precis vad jag är. Det började lite i fredags kväll, men var lugnt på lördag. Sen kom det tillbaks på kvällen o jag var risig igår... Men idag är jag värre än vad jag har varit på hela helgen! Så jag är hemma o är sjuk o tycker lite synd om mig själv.
Helgen annars har varit lugn. I lördags var jag ute o red en barbacka tur med Lina. Det var mycket nice :) Dock var min häst kanon pigg o ville hellre galoppera än nåt annat så det var bara att hoppas på att man satt kvar... Som tur var gjorde jag det. Sen åkte jag o Johan hem till muppi med familj på en fika. Det var jättegott o mysigt. Den familjen är bara helt underbar! På kvällen hände det inte nåt för mig, jag mådde ju som sagt inte bra.
Igåt jobbade jag mellan 8-13 o sen var jag ute i stallet o fixade. Ricke går i en egen hage nu, vill ha blind brodd på honom runt om nämligen. Blir nog att han får gå själv i vinter för tror jag sätter på honom vanlig brodd sen när det väl blir halt. Tänkt på det en del o kan ju likaväl göra så :)

Snart är det julafton :) Det ska faktiskt bli riktigt roligt. Ska bli kul o träffa alla med :) Hoppas bara jag är frisk, men tar jag det lugnt nu så borde det ju inte bli nåt. Borde ju bli frisk tycker jag. Nej nu ska jag se om jag kanske kan få i mig lite mat o sen ska jag ligga o ta det lugnt en stund. Kanske diska o damma av lite med. Måste städa innan vi åker.
Ha det bra soo long.

Inga kommentarer: