torsdag 17 december 2009

Snow outside

Ett tag sen jag skrev här nu, men det har varit fullt upp det sista o har faktiskt inte haft ork att blogga. Det senaste har jag inte gjort mycket annat än jobbat o varit i stallet. Men det är helt okej jobbet faktiskt o det går an eftersom det är för en så kort tid. Hade varit värre om det var för jämnan, men nu är det bara ett par veckor =)
Ricke har fått ett par dagars vila för han tappade en sko i måndags. Hovis kommer imorgon o ska fixa detta. Tur  är det för den är inte så fin... Men han som kommer imorgon ska vara bra så jag hoppas på det =) Litar på Carina o Lina =) Sen ska jag o Hannah ut o skritta en tur o det ska bli underbart för har inte ridit sen i söndags o jag börjar få abstinens! Haha jag vet att jag är en nörd, men så är det med det.

Resten av min vecka ser ut som följer som jag vet nu:
    Fredag
* jobba först mellan 7.30-9.30 på tillfälliga jobbet
* Hovslagaren kommer 10.15, sen efter det rida med Hannah o göra klart i stallet
* Jobba på hemmet 16-21
    Lördag
* Sovmorgon
* Inget planerat=underbart
    Söndag
* Jobba på hemmet 8-13
* Fixa stallet
* Träffa Tessan
* Tvätta o städa
Har lite o fixa med i alla fall =)
Sen kommer *trumvirvel* underbara Mirjam hem med!!! :D:D Ska passa på att umgås med henne massa med =)
Nej nu ska jag äta sen sova.

Inga kommentarer: