tisdag 26 januari 2010

Stel!

Idag är jag en aningen stel efter gårdagens bravader. Jag är allmänt öm i vänster sidan som jag landade/gled in i väggen på. Sen är jag väldigt stel i nacken o axlarna. Hoppas det släpper tills imon när jag ska jobba, hur ska det gå annars? haha.
Senare idag blir det en promenad med Anna för att sedan åka vidare till stallet o göra klart allt där o rida en tur med Lina o sen släppa in alla hästar. Imon blir det upp tidigt o åka o fixa morgonen o rida o ge lunch. Sen blir det jobb mellan 13-16.30 i alla fall. Alltid nåt. Efter jobbet funderar jag på om man kanske skulle ta o åka till stan, a6 o kanske Charlies en tur med. Tål att funderas på i alla fall.
Nej nu ska jag faktiskt ta det lugnt o inte göra nåt. Känner att det kan vara bra om man kanske vilar lite så man blir bra snabbt! ;)

Inga kommentarer: