söndag 24 januari 2010

Fullt upp :)

Fick ett sms av mupp precis om jag ville rida en av hennes hästar. Det tackar man ju inte nej till. En ridtur på finhästar med super sällskap, det är ju bara toppen!
Själv har jag precis slängt i mig frukost o ska gå o tvätta mig o borsta tänderna för att sen byta om o ta hundarna o bege mig uppåt! Efter det blir det så spännande att jag ska åka ut till min pållski o ta hand om honom hehe. Imon ska mupp vara så underbar o hjälpa mig att hoppa, tack för det!
Ikväll blir det Snabba Cash med Johan vad jag vet. Om inte han är för bakfull o trött. Risken är stor.....

Igår kväll var jag o hundarna hemma hos Sarah o umgicks med tjejerna. Det var mycket trevligt o jag gör gärna om det! Tack Sarah för hundarna fick följa med! :)
Nej nu ska jag ta tag i livet o åka upp. Denna söndagen börjar ju super!

Inga kommentarer: