torsdag 28 januari 2010

Club Caj

Ikväll är det dags för Club Caj, äntligen :D

Det gick bra o jobba igår i alla fall. Var lite stel o mitt vänster knä är inte riktigt som det ska vara heller =/ Inte lika roligt eftersom mina knän är lite problematiska som de är, men det går. Ricke var så fin i måndags så det är värt det! <3
Vattnet kom igång igår i alla fall, tur det. Får väl se om det är igång nu när jag åker ut om en stund. Håller på o tvätta o måste bli klar med det innan jag åker till stallet. Måste förbi eko med o köpa spån o sen får jag se om jag skrittar ut en tur med på täcket. Skulle behöva ut idag eftersom jag inte vet hur det blir imon. Jobbar 13-21 nämligen så får se lite. Men det är sånt som märks sen :)

Min telefon kom igår med :) Jag är mycket nöjd hittills måste jag säga! Var på Charlies igår o a6 med Emelie med. Det var mycket, mycket trevligt :) Var ute o gick med hundarna sen med, det är skönt bara man väl kommer ut. Men det är bara det där steget o komma ut :P
Nej tvätten kallar. Ska bjuda på en låt med som jag hittade hos petra.
http://www.youtube.com/watch?v=zQME-ChSwNM

Inga kommentarer: